2023-12-26

Ha Krisztust követed, ne számíts zökkenőmentes vitorlázásra


Amikor kereszténnyé lettem, azt hittem, a keresztény élet zökkenőmentes lesz. Bár nem hittem a “nevezd meg és valld meg” bővölködés evangéliumában, mégis úgy gondoltam, hogy az élet könnyű lesz most, hogy Isten mellettem van, és az Ő Igéje a vezetőm.

Jól gondoljuk ezt át!

Keresztényként eltöltött 40 évem alatt megtanultam, hogy semmi sem hasonlítható össze Krisztus ismeretével! Ez a legfontosabb döntésem, amit valaha hoztam.

De a kereszténység nem a zökkenőmentes vitorlázásról szól.

Arról szól, hogy megengedem, hogy Isten Szava megfeddjen, kijavítson és tanítsa bukott emberi természetemet – ez nem könnyű folyamat (Filippi 2:12-13; Jelenések 3:19).

Arról szól, hogy megtagadjam saját vágyaimat, hogy teljesítsem Isten vágyait (Máté 16:24; Efezus 2:10).

Arról szól, hogy a társadalom kigúnyol és elutasít, azért mert hiszek és bízom Isten szerető parancsolataiban (János 15:18-25).

Ahogy a gonoszság folyamatosan növekszik világunkban, kereszténynek lenni arról is szól, hogy szilárdan kiállok még akkor is, ha a szeretteim elutasítják azt az Istent, akit én szeretek, és néha épp azért utasítanak el, mert szeretem Őt (Máté 10:21-22).

De hadd mondjak el még egy dolgot, és csupa nagybetűt fogok használni, mert szeretném, ha tudnád, hogy ez fontos:

SEMMI SINCS, AMI OLYAN CSODÁLATOS, MINT JÉZUS KÖVETÉSE.

Ha te is így gondolod, felhívlak, hogy oszd meg ezt az igazságot legalább egy személlyel ezen a héten!

💙💙💙

Arra is bátorítalak, hogy olvasd el az alábbi áhítatokat:


-------------


Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment