2018-03-12

Nyolc állítás, amit keresztényként naponta megvallhatunk



Ha keresztény vagy, akkor minden napot kezdj azzal, hogy elismétled magadnak ezeket a csodálatos igazságokat. Megtanulhatod kívülről, vagy csak átfuthatod, jó ötlet az ágyad mellett tartani, hogy minden reggel elolvashasd.

1. Isten gyermeke vagyok.

János 1:12:
  Akik pedig befogadták, azokat felhatalmazta arra, hogy Isten gyermekeivé legyenek; mindazokat, akik hisznek az ő nevében.

1 János 3:1: Gondoljátok csak meg: az Atya annyira szeret minket, hogy Isten gyermekeinek neveznek bennünket! De nemcsak így hívnak, hanem valóban azok is vagyunk! A hitetlenek nem értik, hogy mi Isten gyermekei vagyunk, mert nem ismerték meg Istent.

2. Bár halált érdemeltem volna, Jézus megbocsátotta bűneimet és örök életet adott!

Róma 6:23:
 Mert a bűn zsoldja halál; az Isten kegyelmi ajándéka pedig örök élet a mi Urunk Krisztus Jézusban.


3. Bármi is történik ma, nem leszek egyedül.

Róma 8:38-39:
Mert Isten szeretetétől semmi, de semmi nem tud minket elválasztani — ebben egészen biztos vagyok! Sem halál, sem élet, sem angyalok, sem az uralkodó szellemek, sem ami most van, vagy ami ezután következik, sem azok, akiknek hatalmuk van, semmi, ami a magasságban vagy a mélységben van, semmiféle teremtmény sem választhat el bennünket Isten irántunk való szeretetétől, amely Urunkban, Jézus Krisztusban mutatkozott meg.


4. Isten mindenhol jelen van és segít nekem.
Zsidók 13:5-6: Isten azt mondja: „Nem hagylak el, sem el nem távozom tőled.” Úgy hogy bízvást mondjuk: Az Úr az én segítségem, nem félek; ember mit árthat én nékem?

5. Képes vagyok ma engedelmeskedni Isten parancsolatainak mert Ő megadja hozzá az erőt.

Filippi 4:13:  Mindenre van erőm a Krisztusban, aki megerősít engem.

6. Ellen tudok állni az ördögnek és ő elfut tőlem.

Jakab 4:7Engedelmeskedjetek azért az Istennek, de álljatok ellen az ördögnek, és elfut tőletek.

7. Istennek célja van velem ma is, arra vágyom, hogy ezt betöltsem.

Efézus 2:10: Hiszen minket Isten a saját kezével alkotott: arra teremtett bennünket a Krisztus Jézusban, hogy nemes tetteket vigyünk véghez. Ezeket pedig Isten már előre elkészítette a számunkra, hogy lépésről lépésre ezeken haladjunk.


8. Ahogy Istennel járok, Ő még az életem legrosszabb dolgait is a javamra tudja fordítani minden nap.

Róma 8:28:
Azt pedig tudjuk, hogy akik Istent szeretik, azoknak minden javukra szolgál, azoknak, akiket elhatározása szerint elhívott.



Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlelvelünkre a blog jobb oldalán, és hetente megkapod friss egyperces ahítatainkat.  

Fordította: Bolbásné Gyaraki Viola

Eredeti: 8 statements Christians should make

1 comment: