2024-03-17

Belső világosság


Amikor először találkoztam Karennel, a rák már pusztította a testét. Gyenge volt, és csak néha jött ki a szobájából. Hat hétig laktam az otthonában, segítettem neki a házimunkában és az étkezéseknél. Közben figyeltem őt…

Öt évig tartó betegsége mély nyomot hagyott, megrontotta fizikai testét, de ennek ellenére Krisztus békéjétől ragyogott. A legegyszerűbb dolgokért is hálás volt.

Hozzáállása eszembe juttatta a Máté 5:14-16-ot és a Lukács 11:33-36-ot, amelyek Isten igaz gyermekeit világunk világosságaként írják le, fényekként, amelyek világítanak, bármilyen sötétek is a körülményeik.

Ha az egész lényedet megvilágítja a fény, és nem marad benne egyetlen sötét zug sem, akkor leszel igazán világosságban. Olyan leszel, mint akit a mécses fénye egészen megvilágít. (Lk 11:36).

Karen csodálatos példája volt annak, aki egészséges módon látja Istent. Amikor néhány hónappal később szemtől szembe állt az Úrral, tudtam, hogy a fénye még erősebb lett (1Kor 13:12).


-------------


Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment