2024-03-19

Hagyod-e, hogy a dolgok lehangoljanak?


Hiszel a Róma 8:37-39-ben?

Mindezek ellenére, minden nehéz helyzetben mi vagyunk a győztesek! Sőt, még annál is többek — ő általa, aki szeretett bennünket. Mert Isten szeretetétől semmi, de semmi nem tud minket elválasztani — ebben egészen biztos vagyok! Sem halál, sem élet, sem angyalok, sem az uralkodó szellemek, sem ami most van, vagy ami ezután következik, sem azok, akiknek hatalmuk van, semmi, ami a magasságban vagy a mélységben van, semmiféle teremtmény sem választhat el bennünket Isten irántunk való szeretetétől, amely Urunkban, Jézus Krisztusban mutatkozott meg.

Ha ismerjük Krisztust, akkor ezek a versek jellemzik jelenlegi és örök életünket is.

Néha kételkedni kezdünk abban, hogy Isten velünk van, azért mert az élet dolgai olyan nehéznek tűnnek. Amikor ez megtörténik, vegyük fontolóra Isten hűséges szentjeinek életét, és “azért küzdjünk, hogy elérjük a célt, és megkapjuk a győztesnek járó mennyei jutalmat, hiszen Isten erre hívott el bennünket a Krisztus Jézusban.” (Filippi 3:14).

Néha azért kezdünk kételkedni abban, hogy Isten velünk van, mert a világ gyűlöl minket. Amikor ez megtörténik, emlékezzünk Krisztus szavaira: “Mindenki gyűlölni fog benneteket miattam, de aki mindvégig állhatatosan kitart, az üdvözül.” (Máté 10:22).

Máskor meg azért kezdünk kételkedni, mert kimerülünk. Amikor ez megtörténik, emlékezzünk Krisztus hívására: “Jöjjetek közel hozzám mind, akik belefáradtatok súlyos terheitek cipelésébe! Nálam megnyugvást találtok. Azt az igát vegyétek fel, amelyet én adok rátok, s tanuljátok meg tőlem, hogy én szívből szelíd és alázatos vagyok —, akkor meg fogtok nyugodni. Mert az iga, amelyet én teszek rátok, nem nehéz! A teher, amelyet én helyezek a vállaitokra, könnyű. (Máté 11:28-30).

Semmi sem választhat el minket Isten szeretetétől! Emlékeztesd magad erre gyakran!!

💙💙💙💙💙💙


-------------


Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment