2023-12-05

119. Zsoltár – 176 vers tele bölcsességgel, vigasztalással és útmutatással


Szívesen olvasok zsoltárokat. Olyan gazdagok bölcsességben, vigasztalásban, útmutatásban és költészetben.

De néha, amikor a zsoltárokat olvasom, a 119. zsoltárt egyhuzamban végigolvasni egy kicsit túl soknak találom. Végül is ez a Biblia leghosszabb fejezete, 176 verssel.

Egy alkalommal, amikor Magyarországon utaztam, úgy döntöttem, hogy egy négyórás vonatozás alkalmával a 119. zsoltárra koncentrálok. Így hát elővettem a naplómat, és háromszor is elolvastam a zsoltárt. Első alkalommal lejegyeztem Isten Igéjének előnyeit. Másodszor listát készítettem annak leírásairól. Harmadszor pedig felsoroltam a zsoltáríró hozzáállását Isten Igéjéhez.

Ez mélyebb tiszteletet adott belém a Szentírás iránt, mivel jobban megértettem, hogyan vezet és véd, hogyan állít helyre, hogyan oktat, tanácsol, erősít, vigasztal és hogyan szabadít meg…

Nos, ebbe az egyperces áhítatba nem tudtam beleilleszteni mindazt, amit tanultam, de arra szeretnélek bátorítani, hogy te magad is tanulmányozd a 119. zsoltárt. Megéri rászánni az időt.

Ezt a másik, szintén a 119. zsoltárral foglalkozó áhítatot is hasznos lenne elolvasni:


-------------


Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment