2023-10-29

Légy felkészült: Értsd meg, miért nincsenek a keresztények soha többségben


Miközben felkészítjük szívünket az egyre fokozódó üldöztetésre, ne feledjük:

➤ A világ többsége elutasítja Krisztust.

Menjetek be a szoros kapun! Mert tágas az a kapu, és széles az az út, amely a kárhozatba visz, és sokan vannak, akik azon járnak. Mert szoros az a kapu, és keskeny az az út, amely az életre visz, és kevesen vannak, akik azt megtalálják.” (Máté 7:13-14).

➤ A világban a többség a Sátán irányítása alatt áll.

Tudjuk, hogy Istentől vagyunk, és az egész világ a gonosz hatalmában van.” (1János 5:19).

➤ A világ többsége elutasítja az igazságot. A történelem során az emberek többsége elutasította Isten igazságát.

Ez igaz volt már az ószövetségi időkben is (Jeremiás 25:1-7), és igaz volt Jézus korától napjainkig:

Ha gyűlöl titeket a világ, tudjátok meg, hogy engem előbb gyűlölt, mint titeket. Ha e világból valók volnátok, a világ szeretné a magáét, de mivel nem e világból valók vagytok, hanem én választottalak ki titeket a világból, azért gyűlöl titeket a világ. Emlékezzetek arra az igére, amelyet én mondtam nektek: Nem nagyobb a szolga az uránál. Ha engem üldöztek, titeket is üldözni fognak, ha az én igémet megtartották, a tieteket is meg fogják tartani... De be kell teljesednie annak az igének, amely meg van írva az ő törvényükben: Gyűlölnek engem, ok nélkül. (Jézus, János 15:18-25).

Isten erkölcsi igazságait a többség kigúnyolja. Sajnos sok korábban gyülekezetbe járó ember és családtagjaink közül is sokan csatlakoztak a többséghez.

De a maradék keresztények szilárdan kitartanak és meg is fognak állni.

✜✜✜

További információkért javaslom, hogy olvasd el Az emberek többsége gyakran téved című áhítatot.


-------------


Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment