2023-07-23

Miért szeret bennünket Jézus?


“Nem kell küzdenem az Ő szeretetéért” – mondta a fiatal nő, és könnyek folytak végig az arcán.

Budapesten éltem, és éppen egy szemináriumot tartottam egy csoport magyar nőnek. A Teremtés könyvétől kezdtem, majd végigmentem a Jelenések könyvéig, magyarázva az emberiség ismétlődő lázadását és Isten ismétlődő megbocsátását és szeretetét.

Amikor végeztem, ez a nő sírni kezdett, mert - életében először - felismerte Isten szeretetének szépségét.

Egy másik nő csodálkozva és hálásan nézett rám, majd szelíden és tisztelettel megkérdezte: “Miért szeret minket Jézus?

El kellett ismernem neki, hogy nem tudom a választ. Nincs emberi magyarázat Isten szeretetére. Ésszerűtlen, megmagyarázhatatlan, több mint tökéletes.

Nem azért szeret minket, mert megérdemelnénk. Ennek ellenére szeret minket.

Isten “nem úgy bánik velünk, ahogyan bűneink szerint megérdemelnénk”, akkor is szeretett minket, “amikor még bűnösök voltunk” (Zsoltárok 103:10; Róma 5:8).

Ezek a nők megáldottak engem kérdéseikkel. Eszembe juttatták, amikor magam is először értettem meg, mit tett értem Jézus a kereszten.

Soha nem akarom magától értetődőnek venni Isten szeretetét.

Ha te is így érzed, tanuld meg az 1János 3:1-et fejből, és mondd el minden reggel, amikor felkelsz az ágyból!

"Lássátok meg, milyen nagy szeretetet tanúsított irántunk az Atya: Isten gyermekeinek neveznek minket, és azok is vagyunk. "


-------------


Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment