2023-07-30

Az egyik legképtelenebb "egysoros", amit ember valaha kimondott


"Ha én lennék Isten, jobb módot találtam volna arra, hogy kinyilatkoztassam magam, mint a Biblián keresztül."

"Ha én lennék Isten, nem teremtettem volna poklot."

"Ha én lennék Isten, nem engedném, hogy szenvedés legyen a világon."

Hallottam ezeket és más "ha én lennék Isten" kijelentéseket. Szégyellem magam, hogy én is mondtam néhányat.

Át kell gondolnunk, hogy valójában mit is mondunk, amikor ezeket a kijelentéseket tesszük:
  • Azt gondoljuk, hogy úgy látjuk a nagy képet, ahogyan Isten látja?
  • Azt gondoljuk, hogy Istennek szüksége van a tanácsunkra?
  • Tényleg azt gondoljuk, hogy jobb isten lennénk, mint Isten?

"Ó, Isten gazdagságának, bölcsességének és ismeretének mélysége! Milyen megfoghatatlanok az ő ítéletei, és milyen kikutathatatlanok az ő útjai! Ugyan 'ki értette meg az Úr szándékát, vagy ki lett az ő tanácsadójává? Vagy ki előlegezett neki, hogy vissza kellene fizetnie?'" Róma 11:33-35

Csodálatos módon, Isten megbocsát nekünk arroganciánk ellenére is. Ha mi lennénk Isten helyében, valószínűleg nem ezt tennénk.

Mivel Istenünk végtelen, soha nem fogjuk teljesen megérteni útjait (Ézsaiás 55:9). De teljes bizonyossággal megnyugodhatunk, hogy Ő azt teszi, ami helyes, mert Ő mindent tudó, minden bölcsességgel rendelkező, teljes mértékben szerető és 100%-ban jó! (Zsoltárok 103:11; Zsoltárok 103:17; Zsoltárok 118:29; Jakab 1:17).

Ha további bátorítást szeretnél kapni ezzel a témával kapcsolatban, lásd:


-------------


Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment