2023-02-21

Semmi sem erősíti úgy a hitünket, mint ez az egy dolog!


Semmi sem erősíti a hitet úgy, mint a próbatétel (1Péter 1:1-9).

Kedvenc fiúból rabszolgává lett (1Mózes 37), tisztelt rabszolgából fogoly (1Mózes 39) - József hite meg lett próbálva. Megtanulta, hogy Isten bármilyen helyzetben felhasználhatja őt (1Mózes 50:16-20). Isten pedig használta is erőteljesen (1Mózes 41:41-46).
(1)

A királyi családtól a vidéki pásztorig, a gazdagságtól és kiváltságoktól a munkásosztályig - Mózes hite is megpróbáltatott . Elvesztette önbizalmát, de bizalmat nyert Istenben (2Mózes 3; 4Mózes 12:3). Isten pedig erőteljesen használta őt (5Mózes 34:10-12).(2)

József mint kedvenc fiú és Mózes a királyi udvarban nem lettek volna képesek megtenni azt, amit Isten eltervezett számukra, és ez igaz rád és rám is (Róma 5:1-5).

Ha meg akarjuk valósítani Isten életünkre vonatkozó szándékait, próbákon kell keresztülmennünk (ApCsel 14:21-22; 2Timóteus 3:10-13).

Ha új keresztényként írtam volna A szeretet üzenetét, akkor az áhítataim felületesek lettek volna. Arról beszéltem volna, milyen gördülékenyen megy a keresztény élet, ha engedelmeskedsz Istennek. De az életem nehézségei próbára tettek és érlelték a hitemet.

Sőt, továbbra is tesztelnek és érlelnek engem. De most már írhatok Isten szerető vigasztalásáról a megtört szívűek számára, mert ezt a saját bőrömön tapasztaltam. Betekintést nyújthatok a kitartásba, mert Isten tanít, hogyan kell kitartani. Abban pedig biztosabb vagyok, mint valaha, hogy Isten Szava tart meg minket és bölcsességet ad.

Semmi sem erősíti úgy a hitet, mint a próba!


-------------


Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment