2022-05-15

Én már csak ilyen vagyok


▻ “Sajnálom, hogy dühös lettem, de szenvedélyes ember vagyok.”

▻ “Sajnálom, hogy késtem, de én ilyen laza természetű vagyok.”

▻ “Sajnálom, hogy megbántottalak. Meg kell szoknod a humorérzékemet.”

▻ “Sajnálom, ha az őszinteségem megbántotta az érzéseit, de engem így neveltek.”

Hallottál már ilyen hamis bocsánatkéréseket? Kértél már te hasonlóan bocsánatot?

Ezek a “bocsánatkérések” valójában kifogások, amelyek visszatartanak bennünket régi bűnös természetünkben (Efézus 4:22-24).

De a Krisztus-követőknek komolyan kell “munkálniuk” üdvösségüket (Filippi 2:12).(1)

Kötelességünk ("adósok vagyunk") Isten Szelleme szerint élni, és megújítani elménket, hogy képesek legyünk “megítélni: mi az Isten akarata, mi az, ami jó, ami neki tetsző és tökéletes.” (Róma 8:12; Róma 12:2).

Tehát hagyjuk fel azzal, hogy kifogásokat keresünk bűneinkre, inkább kezdjünk el valamit tenni ellenük.


⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪

Engedd, hogy ezek az igeversek inspiráljanak téged ma:

2Korinthus 5:17: "Ezért ha valaki Krisztusban van, új teremtés az: a régi elmúlt, és íme: új jött létre."

Zsolt 51:10(12): "Tiszta szívet teremts bennem, Istenem, és az erős lelket újítsd meg bennem!"

Efézus 4:22-24: "Vessétek le a régi élet szerint való ó embert, aki csalárd és gonosz kívánságok miatt megromlott; újuljatok meg lelketekben és elmétekben, öltsétek fel az új embert, aki Isten tetszése szerint valóságos igazságban és szentségben teremtetett."

(1) Filippi 2:12: "Ezért tehát, szeretteim, ahogyan mindenkor engedelmeskedtetek, nem csupán jelenlétemben, hanem sokkal inkább most, távollétemben is, félelemmel és rettegéssel munkáljátok üdvösségeteket."

Ez nem ugyanaz, mint az üdvösség elnyeréséért való munkálkodás. A megváltás ingyenes ajándék. Ez a reakciónk az üdvösség ingyenes ajándékára, egy módja annak, hogy kimutassuk Krisztus iránti szeretetünket. Krisztus azt mondta:Ha szerettek engem, megtartjátok az én parancsolataimat.” (János 14:15)


-------------


Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment