2022-05-17

Az igazi Jézust nagyon is érdekli a mi engedelmességünk


Néha meglepődöm, amikor hallom az emberek Jézusról szóló leírását, mert úgy hangzik, mint egy olyan "fickó", akinek egyetlen célja az, hogy jól érezzük magunkat, nem törődve azzal, hogyan éljük az életünket (2Korinthus 11:4).

De az igazi Jézus egyáltalán nem így látja:

"Ti barátaim vagytok, ha azt teszitek, amit én parancsolok nektek." János 15:14

"Jézus így válaszolt: 'Aki igazán szeret engem, az megfogadja szavaimat, és engedelmeskedik nekem, ezért Atyám is szeretni fogja őt. Atyám és én eljövünk hozzá, és vele együtt fogunk lakni. Aki nem szeret engem igazán, az nem engedelmeskedik a tanításaimnak. Bár ez a tanítás, amelyet hallotok, nem az enyém, hanem az Atyától származik, aki elküldött engem.'" János 14:23-24

"Igazán mondom nektek: ha valaki engedelmeskedik tanításomnak, és a szerint él, az nem hal meg soha." János 8:51

"Menjetek be a szoros kapun! Mert tágas az a kapu, és széles az az út, amely a kárhozatba visz, és sokan vannak, akik azon járnak. Mert szoros az a kapu, és keskeny az az út, amely az életre visz, és kevesen vannak, akik azt megtalálják." Máté 7:13-14

Vessük el a Jézusról alkotott hamis nézeteket.


-------------


Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment