2022-03-29

Nincs olyan, hogy jó bűn


Az egyetemista nő olyan hangosan beszélt, hogy akaratomon kívül is meghallottam amit mondott a mellettem lévő asztalnál az étteremben.

"Tudom, hogy helytelen dolgot tettem, de ez jó. Ebből megláttam, hogy én is csak olyan vagyok, mint mindenki más a gyülekezetben. Nem vagyok tökéletes."

A bűn, amit a barátjának leírt, alkalmi szex volt, és egyáltalán nem fejezte ki őszinte bánatát, amikor beszélt róla.

Mindannyian szeretnénk kifogást találni bűneinkre, kimagyarázni őket, összehasonlítani magunkat másokkal, és meggyőzni magunkat arról, hogy bűneink nem is olyan rosszak. De ez súlyosan megrongálja az Úrral való kapcsolatunkat. Valójában, ha tudjuk, hogy megszegtük Isten parancsait, de nem bánjuk meg őszintén, Jézus azt mondja, hogy nem szeretjük Őt (János 14:21).

A nem megbánt bűnök elválasztanak bennünket az Úrral való szoros kapcsolattól (Ézsaiás 59:2).

A Biblia azt mondja:
  • A nem megbánt bűn nyomorúságossá tesz bennünket (Jakab 4:8-10).
  • A bűn megvallásának megtagadása olyan, mintha hazugnak mondanánk Istent, és megüresítenénk magunkat az Ő Igéjétől (1János 1:8-10).
  • A Jézusba vetett hit kegyességhez vezet, nem engedékenységhez (Titusz 1:1)


-------------


Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment