2021-11-02

Szeretem Isten Igéjét


Amikor kereszténnyé lettem, el voltam ragadtatva azzal, hogy Isten írt egy könyvet, hogy elmagyarázza, ki Ő, és megmutassa, hogyan éljünk Őérte (2Timóteus 3:16-17).
(1)

Azelőtt a kultúra vegyes üzeneteit hallgatva próbáltam megérteni a dolgokat (Kolossé 2:8).

Most, majdnem 50 évvel később, a kultúra üzenetei általában nem keverednek. Ehelyett a legtöbbjük egyértelműen kigúnyolja Isten Igéjét.

Milyen áldás, hogy folyamatosan változó kultúránk helyett Isten változatlan Igéje vezérel bennünket (Zsoltárok 119:89).

Isten Igéje iránti szeretetem csak növekszik, miközben folyamatosan ámulok annak bölcsességén, relevanciáján, érvényességén és állandóságán.

Isten Igéje meggyőz engem a bűnről, vigasztalást ad, amikor összetörik a szívem, megmagyarázza Isten szándékait az életemre nézve, bölcsességre és igazságra tanít. Megmosolyogtat, megnevettet, örömre vagy sírásra fakaszt, felüdülést és feddést is kínál, mert mindkettőre szükségem van.

Ha megpróbálod megérteni Istent anélkül, hogy elolvasnád a Bibliát, akkor soha nem fogod. A legjobb módja annak, hogy megismerjünk valakit, ha a szívét hallgatjuk. A Biblia pedig éppen ez: üzenet Isten szívéből a miénkhez.

Gondoljuk át, hogyan iktathatjuk be jobban a Szentírást az ütemtervünkbe.

💙💙💙💙💙💙💙💙

(1) Isten különféle emberek tollával és személyiségével írta meg a Bibliát, tehát azt is mondhatnánk, hogy emberek írták Isten nevében. De ez akkor is Isten Igéje, nem emberek szavai. Lásd 2Péter 1:20-21.

Olvasd el még az alábbi áhítatokat is, melyek által növekedhet Isten Szava iránti megbecsülésed:




-------------


Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment