2019-02-22

Van, hogy önző vagyok, de Jézus segít megváltozni


A változáshoz vezető úton megtett első lépés: hibáink beismerése.

Van, hogy embereknek akarok megfeleli, de tanulom, hogy arra figyeljek, hogy Istennek legyek a tetszésére és ne másoknak.

Van, hogy bizonytalan vagyok, de tanulom, hogy egyre kevésbé összpontosítsak magamra és egyre jobban Istenre.

Van, hogy büszke vagyok, de tanulom, hogy Krisztusban bízzak, ne magamban.

Van, hogy félelmekkel vagyok tele, de tanulom, hogy az Ő tökéletes szeretete elűz minden félelmet. 

Van, hogy negatív vagyok, de tanulom, hogy az Ő csodás megváltása elég, hogy bármelyik percben örömöt adjon.

Van, hogy önző vagyok, de tanulom, hogy miként mondjak le a vágyaimról és szogáljak helyette másokat és Istent.

“Nem gondolom, hogy mindezt elértem volna, vagy hogy már tökéletes lennék... Testvéreim, tudom, hogy még nem értem célba, de egyet teszek: elfelejtem azt, ami már mögöttem van, és teljes erővel igyekszem előre.” (Filippi 3:12-13).

Mind hajlamosak vagyunk arra, hogy jó tulajdonságainkat kihangsúlyozzuk, a bűneinket meg figyelmen kívül hagyjuk. De a Biblia arra hív, hogy őszintintén mérjük fel milyen bűnökkel küzdünk és miben bukunk el, és igyekezzünk másként folytatni utunkat a cél felé.

Olvasd el még: 1 Péter 5:5-6 és Jakab 1:22-25

copyright Gail Burton Purath, 2012

-----------------------------

Eredeti: I can be selfish but Jesus is helping me change

Fordította: Bolbásné Gyaraki Viola 

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment