2018-09-28

Ha én lennék Isten


Mikor fogjuk végre megérteni, hogy Isten többet tud, mint mi... 

Ha én lennék Isten, sokkal jobb módot találtam volna ki önmagam bemutatására, mint a Biblia!" 

Ha én lennék Isten, nem teremtettem volna meg a poklot." 


Ha én lennék Isten, nem engedném meg a szenvedést a világban.” 


Sokszor hallottam már ezeket és ehhez hasonló mondatokat. Szégyenteljes, de én magam is mondtam már ilyeneket. 


Fontos belegondolni, hogy mit is mondunk valójában, mikor ezek a mondatok elhagyják a szánkat: 


  • Azt gondoljuk talán, hogy nekünk is ugyanolyan rálátásunk van mindenre, mint Istennek? 
  • Azt gondoljuk esetleg, hogy Istennek szüksége van a tanácsunkra? 
  • Tényleg azt hisszük, hogy jobban csinálnánk Isten munkáját, mint Ő? 



Ó, milyen hatalmas Isten gazdagsága, milyen mélységes a bölcsessége, és végtelen a tudása! Milyen nehéz megérteni a döntéseit! Ki képes követni, hogy Isten mit miért tesz? Amint az Írás is mondja: „Ugyan ki értheti az Örökkévaló gondolatait, ki adhat neki tanácsot?”  Róma 11:33-35 


Hihetetelen, de arrogáns viselkedésünk ellenére is megbocsát nekünk Isten. Ha mi lennénk Isten, egészen biztosan nem így tennénk! 

copyright Gail Burton Purath, 2011
If I Were God

-----------------------------

Fordította: Bolbásné Gyaraki Viola


Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente megkapod friss egyperces áhítatainkat. 

No comments:

Post a Comment