2015-06-01

Keserédes

Egy Bibliatanulmányozó csoportot vezettem, és az egyik hölgy, aki a csoportba járt, megtört, fájdalommal teli volt, és tele aggodalommal. 

Teljesen friss keresztényként vágtam bele ennek a csoportnak a vezetésébe, és ez a hölgy fiatalabb volt életkorban, de “idősebb” volt tőlem a hitben. 

Soha nem felejtem el azt az alkalmat, amikor teljesen spontán módon elkezdte énekelni a “Hozzád emelem lelkem” című éneket, amely Zsoltárok 25 alaján íródott. 

A férje megcsalta, és ezt a házasságon kívüli kapcsolatát nyíltan felvállalta annak ellnére, hogy a múltban valamikor, Isten mellett döntött. 
 
Csakúgy mint a Zsoltár író, ennek a hölgynek a éneke édes volt, bár egyben kesrű is, de tele volt reménnyel és hittel. 

A kórus részbe mi is becsatlakoztunk, és vele együtt, sírva énekeltük.

Különösen a Zsoltárok 25:4-5, ami kifejezte a szívének vágyát: “Utaidat, Uram, ismertesd meg velem, ösvényeidre taníts meg engem! Vezess hűségesen, és taníts engem, mert te vagy szabadító Istenem, mindig benned reménykedem.” Soha nem kérdőjelezte meg a 10. versben leírtakat: “Az Úr minden ösvénye szeretet és hűség azoknak, akik megtartják szövetségét és intelmeit.” ~ Zsoltárok 25:10

Ezek után soha nem tudtam anélkül olvasni a Zsoltárok 25-öt, hogy ne emlékeztem volna erre a gyönyörű énekre és ennek a hölgynek a hitére, amit kifejezett a nehézsége közepette. 

Eredeti forrás: 
1-Minute Bible Love Notes - Sweet Sorrow