2015-05-28

A megváltás megváltoztat

Amikor elfogadtam Jézus Krisztust személyes Megváltómnak és Uramnak, akkor 24 éves voltam.

Mielőtt bárki is mondta volna tudtam, hogy ki kell dobnom bizonyos könyveket a kollekciómból, és már bizonyos zenei stílust sem akartam tovább hallgatni.

Ezen felül pedig, Isten nevét sem akartam tovább hiába használni, így más szófordulatokat kellet találnom, amikor valaminek örültem vagy valamin kiakadtam. 

Bűnbánatot tapasztaltam olyan dolgokban, amiről annak előtte nem is tudtam hogy bűnnek számít. 

Egy babával a hasamban, és a 18 hónapos gyerekem eléggé lefoglalt, mégis fontos volt számomra, hogy Istennel időt töltsek. 

1 Thesszalonia 1:4-10-ben találunk leírást a “megváltás bizonyítékáról”. A Thesszalonikaiak megtérése a következőkkel járt: 

1. az evangélium nemcsak szavakban jutott el hozzájuk, hanem erővel, Szentlélekkel (4. vers) 
2. teljes bizonyossággal (4. vers) 
3. megváltozott életek (6-7. vers) 
4. kitartóak voltak (6. vers) 
5. elfordultak a bűntől (9.vers) 
6. a mennyeiekre fókuszáltak (10. vers) 

Ahogy eljutunk a megtérésre, annak az útja midenkinek máshogy nézhet ki. Ahogy az életünk megváltozik, abban is lehet különbség, vannak akik azonnal elfordulnak dolgoktól, vannak akik fokozatosan. De végül, ennek a hat pontnak mindannyiunk hitének a része kell hogy legyen. 

A fentiekben említett pontok, neked része a hitéletednek? 

Eredeti forrás: 
1-Minute Bible Love Notes - Salvation Changes Us