2015-04-27

Lakozás, avagy a 8x8-as módszer

Elhatároztam, hogy elkezdem megélni azt, amiben hiszek. 

Elhatároztam, hogy fegyelmezetten Isten Igéjében leszek, ezért elkezdtem Isten Igéjét napi szinten olvasni, 8 alkalommal. 

A célom: hogy következetesen Isten Igéjére figyeljek az egész napomon keresztül, így Krisztusra tudom rávetni a gondjaimat. Ahelyett, hogy izguljak és stresszeljek, mint ahogy tettem mostanában. 

Vasárnap elkezdtem minden órában ugyan azt a részt olvasni a Bibliából, összesen 8-szor olvastam el ugyan azt a részt. Az a tervem, hogy ugyan ezt megtegyem a következő 8 napban. Ugyan azt a részt olvasom 8-szor egy nap, 8 napon keresztül. (Ha az időd nem engedi, és nem tudod megtenni hogy egymást követő órában olvasd el az adott igeszakaszt, akkor találj időt arra, hogy 8-szor tudd elolvasni egy nap.) 

Miért?

1. Isten Igéje egész nap építi a hitemet (Róma 10:17).
2. Isten Igéje lakozik bennem (Kolossé 3:16).
3. Segít abban, hogy Krisztusra figyeljek és ne a problémáimra 
(Filippi 4:8).
4. Ezen keresztül emlékeztetve vagyok arra, hogy Isten Igéjét ültessem gyakorlatba, és Isten az Ő békességét adja 
(Filippi 4:9).

Eredeti forrás: 
1-Minute Bible Love Notes - Dwelling