2015-04-30

Közösség...

Amikor megtértem, akkor 23 éves voltam, katona feleség és a második gyermekünkkel voltam áldott állapotban. Isten nagyon csodálatos módon használta azokat a nőket, akikkel egy kiscsoportba jártam, és akik taníványoztak engem. 

Ft. Knox, Kentucky csoport. A képen, a bal alsó sarokban vagyok (Gail), szemüvegben.
Mindig is nagyon hálás leszek a Ft. Knox, Kentucky Bibliatanulmányozó csoportért, ami az első kiscsoport volt ahová elkeztem jáni. Ebbe a csoportba több féle felekezetből jöttek hölgyek. Vegyesen, fiatal és érett keresztények egyaránt, akik egyben nagyszerű tanítók és barátok is voltak. 

Isten szerint való ez a csodálatos dolog, amit úgy hívnak közösség, ahol mindenkinek megvan a maga szerepe.

Kiscsoportban, a frissen megtértek emlékeztetnek minket az Isten iránti “első szeretetre” -- arra a csodálatos állapotra, amikor az életünk teljesen megváltozott azért, mert találkoztunk az Úrral. Kortársképzők, akik segítenek abban, hogy hasonló prolémákkal hogyan küzdjünk meg, és az érett keresztények, akik segítenek abban, hogy hitünkben növekedjünk.

“Ügyeljünk arra, hogy egymást kölcsönösen szeretetre és jó cselekedetre buzdítsuk. Saját gyülekezetünket ne hagyjuk el (az angolban a fordítás: ne adjuk fel a találkozást másokkal - ford.-i megjegyzés), ahogyan egyesek szokták, hanem bátorítsuk egymást...” (Zsidók 10:24-25)

Van aki nem annyira szereti a személyes tanítványozást, de a csoportos alkalmakon szívesen részt vesz!

Neked van ilyen jellegű közösséged? 

Eredeti forrás: 
1 - Minute Bible Love Notes - Community