2021-11-14

Elengedni


Egy férfi lezuhant egy szikláról, és esés közben megragadott egy ágat.

Egyik kezével az ágon lógva felkiáltott: "Van valaki fent, aki tud nekem segíteni?"

Egy hang mennydörgött fentről: "Isten vagyok. Engedd el az ágat."

A férfi egy pillanatig gondolkodott, és újra felkiáltott:

– Van esetleg még valaki odafent, aki tudna nekem segíteni?

Sok évvel ezelőtt hallottam ezt a viccet, és néha én is úgy éreztem magam, mint az az ember, aki egy ágon lóg, és fél teljesen megbízni Istenben.

Vajon Noé, Ábrahám vagy Mózes érzett-e valaha így?

Szerintem éreztek, de mégis "elengedték az ágat".

És minden könnyen ment nekik.
Igaz?
Nem igaz!

"Hitben haltak meg ezek mind, anélkül, hogy beteljesültek volna rajtuk az ígéretek. Csak távolról látták és üdvözölték azokat, és vallást tettek arról, hogy idegenek és jövevények a földön." Zsidók 11:13

A hit nem azt jelenti, hogy minden könnyű lesz. Sokkal inkább azt, hogy hiszünk abban, hogy Isten tudja mit csinál, még akkor is, ha nehéz.

Hinni azt jelenti, hogy “elengedjük” félelmeinket, és bízunk Urunk bölcsességében és céljaiban (Példabeszédek 3:5-6).

"Mivel nem a láthatókra nézünk, hanem a láthatatlanokra, mert a láthatók ideig valók, a láthatatlanok pedig örökkévalók." 2Korinthus 4:18


-------------

Eredeti: Letting Go

Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment