2021-03-14

Amikor a megadás győzelemhez vezet


Érted-e a Galata 2:20-ban kifejezett koncepciót?

Krisztussal együtt keresztre vagyok feszítve: többé tehát nem én élek, hanem Krisztus él bennem; azt az életet pedig, amit most testben élek, az Isten Fiában való hitben élem, aki szeretett engem, és önmagát adta értem.

Ez egy állítás, a Krisztusnak való teljes megadásról.

Az megadás katonai kifejezés, de a keresztények soha nem adják meg magukat az ellenségnek. Ehelyett felhagyunk az ellenség követésével és elkezdjük követni az Urat (Efézus 2:1-2).

Megadásunk akkor kezdődik, amikor az Úrhoz jövünk, de nem áll meg itt.

Ez egy életen át tartó alárendelési folyamat, megadva magunkat Urunk céljainak és bölcsességének. Néha azt gondolhatjuk, hogy most már végre teljesen átadtuk magunkat. Ekkor a Szentlélek megmutat nekünk egy új területet, ahol továbbra is ragaszkodunk az "óemberhez" (Efézus 4:22–24).

Ezért mondja Jézus, hogy Ha valaki énutánam akar jönni, tagadja meg magát, vegye fel naponként a keresztjét, és kövessen engem. (Lukács 9:23).

És ne feledkezzünk meg a megadás szépségéről: ez békét, pihenést és kiteljesedést hoz nekünk Urunkban (Máté 11:28-29)!


-------------


Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment