2020-12-20

Ne számíts arra, hogy az üzeneted népszerű lesz


Fontos, hogy Isten igazságait jóindulattal osszuk meg másokkal, de ez nem jelenti azt, hogy jól is fogják azt fogadni tőlünk (Kolossé 4:6).

Amikor az üzenet valakit megsért, akkor az aki elmondta az üzenetet, kereszttűzbe kerül. Jézus, minden idők leghatalmasabb Üzenője (Zsidók 1:1-3) figyelmeztetett arra, hogy velünk is ez fog történni (János 15:18-20).

Jézus a megtérés és a megváltás üzenetét mondta, figyelmeztetve férfiakat és a nőket a lelküket tönkretevő bűnökre. Ezért gyűlölték.

Azok az emberek, akik nem tanulmányozzák az Igét, néha úgy mutatják be Krisztust, mint aki populáris és engedékeny. De ez nem igaz.

János 7:7-ben Jézus ezt mondta hitetlen testvéreinek: Titeket nem gyűlölhet a világ, de engem gyűlöl, mert én arról tanúskodom, hogy a cselekedetei gonoszak.

Mivel szeretjük Krisztust, követjük a példáját, szégyenkezés nélkül elmondjuk az evangéliumot (2.Kor. 5:14; Róma 1:16-17). Tudjuk, hogy sokan visszautsítják az üzenetet és gyűlölnek bennünket, üzenőket, de némelyek hallgatni fognak ránk és követni fogják Jézust.

És ez miatt mindez megéri!

Pál nagyon találóan magyarázta ezt: “Most tehát embereknek akarok a kedvében járni, vagy Istennek? Vagy embereknek igyekszem tetszeni? Ha még mindig embereknek akarnék tetszeni, nem volnék Krisztus szolgája.” (Gal. 1:10).

Te Krisztus szolgája vagy?

🎔🎔🎔🎔🎔🎔🎔🎔🎔🎔

Egyéb jegyzetek és igeversek:

Hívőkhöz szólva, Jézus a következőket mondta: 

Ha gyűlöl titeket a világ, tudjátok meg, hogy engem előbb gyűlölt, mint titeket. Ha e világból valók volnátok, a világ szeretné a magáét, de mivel nem e világból valók vagytok, hanem én választottalak ki titeket a világból, azért gyűlöl titeket a világ. Emlékezzetek arra az igére, amelyet én mondtam nektek: Nem nagyobb a szolga az uránál. Ha engem üldöztek, titeket is üldözni fognak, ha az én igémet megtartották, a tieteket is meg fogják tartani.János 15:18-20

És mindenki gyűlöl majd titeket az én nevemért, de aki mindvégig kitart, az üdvözül.Máté 10:22

Pál könnyebbé tehette volna életét azzal, hogy megtagadja az evangéliumot, de a Róma 1:16-17-ben ezt mondja:Mert nem szégyellem az evangéliumot, hiszen Isten ereje az, minden hívőnek üdvösségére, elsőként zsidónak, de görögnek is, mert Isten a maga igazságát nyilatkoztatja ki benne hitből hitbe, ahogyan meg van írva: Az igaz ember pedig hitből fog élni.

Pál ezt is mondta azoknak, akik általa tértek meg: “Erősítették a tanítványok lelkét, és bátorították őket, hogy maradjanak meg a hitben, mivel sok nyomorúságon át kell bemennünk az Isten országába.(ApCsel 14:22)

1.Kor. 16:13-14: “Vigyázzatok, álljatok meg a hitben, legyetek férfiak, legyetek erősek! Minden dolgotok szeretetben menjen végbe!


-------------


Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment