2020-11-15

Rendezett káosz


Jövő hónapban költözködünk, tehát el tudod képzelni mennyire foglalt vagyok.

Mivel házaséletem során már 23 alkalommal költözködtem, élvezem a kihívást, de útálom a rendetlenséget.

Néhány nappal ezelőtt a házunk MINDEN szobája költöző dobozok zűrzavarában volt. Ezért megálltam egy pár órára és elrendeztem a káoszt. Miután ezt megtettem, a kedvem azonnal megváltozott.

Kutatások kimutatták, hogy a rendetlenség stresszt okoz és csökkenti a teljesítőképességet. Amikor megengedjük, hogy az otthonunk, kapcsolataink, pénzügyeink, szellemi fegyelmünk vagy a munkánk szükségtelenül rendetlen és rendezetlen legyen, akkor semmi jót nem teszünk magunknak.

A szervezetlenség szintén rossz gazdálkodás, veszteséget és kárt okoz.

Bár az alábbi igevers a dicsőítésről íródott, mégis Isten jellemét fedi fel, Akinek a képmására lettünk teremtve. Megmagyarázza, hogy szükségünk van békességre és rendre: 
Hiszen Isten nem a rendetlenség, hanem a békesség Istene.1.Kor. 14:33

Képtelenek vagyunk arra, hogy életünk minden egyes rendetlenségét ellenőrzés alatt tartsuk. Néha az élet változásai, mint pl a költözködés, szükségszerűen káoszt eredményeznek. Néha viszont maga Isten szól közbe napi rutinunkba saját céljainak megvalósítására.  

De amikor az Úrnak tesszük amit teszünk, akkor a fontos dolgokat előnyben részesítjük, az önző és lusta hozzáállást pedig megtagadjuk (Kol. 3:23).

Szánj ma időt arra, hogy beazonosítod azokat a területeket, ahol az életed zűrös, rendezetlen vagy kaotikus, majd imádkozz Isten segítségéért, hogy mit tehetsz ennek érdekében.


-------------


Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment