2020-11-24

Időtöltés a teraszon Istennel


Biztos vagyok benne, hogy nem lep meg benneteket az, hogy szeretem a kommunikációt.

Élvezek beszélgetni a szeretteimmel érzésekről, ötletekről, az életről és Istenről.

Értékelem az őszintén elhangzó bűnbánatot; a megfontolt, kitartó beszélgetéseket konfliktusok megoldása érdekében; azt amikor megosztjuk egymással bánatunkat és örömünket.

Ezért szeretek visszaemlékezni egy szombat reggelre 2013-ból, amikor a teraszon ültem lány unokáimmal, akik nálam töltötték az éjszakát.

Amíg az általam készített “nagyi-kávét” szürcsölgették (koffeninmentes kávéval ízesített tej, sok cukorral), kislány-nagyi beszélgetést folytattunk.

Meséltek nekem egy fogyatékos gyerekről, akivel nem szépen bántak, valaki csúnya megjegyzéséről egy anyajegy miatt és a tetoválásokról.

Én pedig meséltem nekik egy problémáról, mellyel ötödik osztályos koromban szembesültem.

Előző este boltost játszottunk, majd keresztény témájú rajzfilmeket néztünk, rajzoltunk, és kint vacsoráztunk. De nekem ez a teraszon való időtöltés volt a kedvencem.

Úgy gondolom Isten ugyanígy érez.

Szeret időt tölteni velünk, meghallgatni a történeteinket és elmondani az övéit. (Jelenések 3:20; Zofóniás 3:17; Zsoltár 34:18 (19); Zsoltár 147:11; Ézsaiás 1:18).

Ez a kedves emlék máig napig is kihív, hogy naponta tervezzek be itőtöltést a teraszon Jézussal.

Te hogy állsz ezzel?


-------------


Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment