2020-03-08

Hogy érzel Isten Igéje iránt?


Ezt teszem-e: 

1. Gyönyörködöm benne és keresem a tanácsát? 

Zsoltár 119:24: “Csak a te intelmeidben gyönyörködöm, azok az én tanácsadóim.” 

2. Bízom benne akkor is, amikor ütközik a kultúrális értékekkel és ültöztetést eredményez? 

Zsoltár 119:86: “Parancsaid mind megbízhatóak. Az istentelenek ok nélkül üldöznek, segíts meg, Uram!” 

3. Hiszem-e, hogy érvényes, alkalmazható, örök és változhatatlan? 

Zsoltár 119:89: “Amit mondtál, Örökkévaló, örökre érvényes marad, olyan biztos, mint a Menny!” 

4. Szeretek-e egész nap elmélkedni rajta? 

Zsoltár 119:97: “Mennyire szeretem tanításodat, Uram! Egész nap azon gondolkodom.” 

5. Felfogom-e, hogy ez a bölcsesség és az értelem tökéletes forrása? 

Zsoltár 119:100: “A város vezetőinél is bölcsebb lettem, mert követem utasításaidat!” 

6. Hozzá fordulok-e tanácsért döntések előtt? 

Zsoltár 119:104: “Utasításaid értelmessé tettek, ezért gyűlölök minden hamis ösvényt.” 

7. Jobban szeretem-e a földi kincseknél? 

Zsoltár 119:127: “De én szeretem parancsaidat, az aranynál is, még a színaranynál is jobban.” 

8. Gyűlölöm-e azt, amikor látom, hogy mások megvetik? 

Zsoltár 119:136: “Patakzik a könny szememből, mert az emberek nem követik tanításaidat!” 

Bátorítalak, hogy olvasd végig a 119. Zsoltárt ma és kérd Istent, hogy növekvő nagyrabecsülést teremtsen benned az Ő Ígéje iránt.





-------------

Eredeti: How Do You Feel About God's Word?

Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment