2019-08-04

Verhetetlen


Tegnap este megálltam a kovács ajtajánál 
Hallgattam az üllő esti harangjátékát. 
Aztán benéztem és láttam a padlón lent 
Régi, elnyűtt kalapácsokat, amint földön hevernek. 

- "Hány üllőd volt már?" - kérdeztem én 
- "Melyek e kalapácsokat így tönkretették?" 
- “Csak egy” - felelte a kovács magabiztosan. 
- “Tudod, az üllő koptatja el a kalapácsokat.” 

Majd eszembe jutott Isten szent Igéje 
Melyet a kétkedők korokon át ütöttek, vertek 
Mégis, az évek során ép maradt, nem rendült meg, 
Az üllő az, ami marad, a kalapácsok kopnak el. 
~ Ismeretlen szerző 

A Biblia kritikusainak “kalapálása” ellenére, Isten Igéje még mindig a legkelendőbb, és minden idők legelterjedtebb könyve. Semmilyen más ősi könyv nem tartalmaz ennyi bizonyítékot a történelmi hitelességről, és nincs benne ekkora összhang. 

“Az Örökkévaló beszéde igaz és tiszta, mint a föld-kohóban hétszer olvasztott, megtisztított ezüst… Uram, igéd örökké megmarad, szilárdan, akár az ég.” Zsoltár 12:6(7); 119:89

---------------------

Eredeti: Unbeaten

Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment