2019-07-23

Igyekszem, de még nem vagyok ott




Szeretem a korszerű keresztény zenét, de a régi himnuszokat is. 

Különösen azokat a dalokat kedvelem, amelyek az Úrra összpontosítanak - az Ő szépségére, csodáira, hatalmára, szeretetére, tökéletességére. 

Az Ő csodálatra méltó volta végtelen! 

Némely dalszöveget viszont egyszerűen nem tudom énekelni - azokat, amelyekben jobbnak vallom önmagam, mint amilyen valójában vagyok.

Én nem szolgálom Jézust minden lélegzetemmel és minden lépésemben. Nem vagyok Istennek kiszolgáltatva 100%-osan. Nem vagyok “teljesen benne”. 

Szeretnék az lenni, de nem vagyok. 

Nem mindig a helyes dolgot teszem és nem mindig hozok helyes döntéseket. 

Néha elvesztem a türelmemet, békességemet, elfelejtek imádkozni és megengedem, hogy a “régi énem” vezessen. Szóval, nem szeretek olyan dalszövegeket énekelni, amelyekben jobbnak hangzok, mint aki vagyok. 

Ezt a dalt viszont teljes szívemből tudom énekelni: 
“Igaz, még nem értem el ezt a célt. Még nem vagyok olyan, mint amilyennek Isten akarja, hogy legyek. De állandóan azon igyekezem, hogy ezt a célt elérjem, és erősen megragadjam, ahogy Krisztus is erősen megragadott engem.” Filippi 3:12

---------------------

Eredeti: I’m Pressing On, But I’m Not There Yet

Fordította:  Márton Marika


Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment