2019-03-27

Mindennapi csodák



El voltam keseredve. Imádkoztam, de nem tudtam megszabadulni a kétségbeeséstől, ami rám telepedett.

Aztán valaki kopogott a hátsó ajtón.

A barátnőm volt az, Ginny.

A telefonomat a másik szobában hagytam és nem vettem észre, hogy hívott, meg sms-t is küldött, ő mégis kitartóan keresett, míg megtalált.

Néhány óra beszélgetés ezzel a drága, Isten szíve szerinti hölggyel - pontosan erre volt szükségem!

Véletlen egybeesés? Egészen biztosan nem!

Nem hiszem, hogy Ginny tudta milyen fontos küldetése van, Isten viszont igen.

Isten néha úgy szól hozzánk, hogy használja az imát, a Bibliát, a prédikációkat, könyveket és áhítatokat. Máskor meg a hátsó ajtó kopogásán és egy baráti kávén keresztül szól.

Vajon Isten számodra is tartogat küldetést mára? Egy e-mail, levél, telefon hívás, vagy látogatás csoda lehet egy másik ember életében.

“Ezzel bátorítsátok és erősítsétek egymást, ahogy azt teszitek is!” 1 Thesszalonika 5:11

“Hiszen minket Isten a saját kezével alkotott: arra teremtett bennünket a Krisztus Jézusban, hogy nemes tetteket vigyünk véghez. Ezeket pedig Isten már előre elkészítette a számunkra, hogy lépésről lépésre ezeken haladjunk.” Efézus 2:10

----------------

Lehet, hogy azt gondolod: "Én vagyok az, akinek most szüksége lenne egy barátra!" Tudtad, hogy néha úgy tudunk leghamarabb megszabadulni a kétségbeeséstől, ha mások szükségeire kezdünk összpontosítani?


Eredeti: Back Door Miracles

Fordította: Bolbásné Gyaraki Viola 

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente megkapod friss egyperces áhítatainkat.


No comments:

Post a Comment