2016-12-01

Mindig jó hálát adni...

A felnőtt gyerekek gyakran tiszteletlenek vagy érdektelenek a szüleik élete iránt. 

Nagyon sok anyuka jelentős áldozatot hozott azért, hogy a gyermekeiket felneveljék azért, hogy majd amikor a gyerek felnő és kirepült a családi fészekből, megfeledkezzen róla. 

A napokban elgondolkodtam azon, hogy a felnőtt gyerekek viselkedése a szülők felé sokszor nem különb mint néha az én, saját viselkedésem a mennyei Atyám felé. 

Nem Krisztus volt az, Aki meghalt, és az életét adta értem? De a hozzá szóló imádságaim, dicsőítésem és a felé való érdeklődésem oly szegényes ahhoz képest, amit Ő tett értem. Néha oly természetesnek veszem a szeretetét, pedig Ő sokkal jobban szeret mint bármelyik anyuka tudja szeretni a gyermekét. 

“Megfeledkezik-e csecsemőjéről az anya, 
nem könyörül-e méhe gyermekén? 
Ha mások megfeledkeznének is, 
én nem feledkezem meg rólad!”  
Ézsaiás 49:15 

Szánj időt, és kérd Istent arra, hogy hálás gyermeke tudj lenni, hogy ki tudd fejezni napi szinten Istennek, hogy Ő mennyire sokat jelent a számodra. 

Eredeti forrás: 
1-Minte Bible Love Notes - She Was Just Like Her Children