2016-02-29

Gyönyörködik bennünk

Amikor a legidősebb unokám még kisbaba volt, egy csodálatos dolgot tanultam meg Isten szeretetéről. A hathetes Emma nem mondott semmi okosat, és semmi nemeset vagy jót nem tett még. Állandó törődést igényelt, és nem adott cserébe semmi kézzelfoghatót. De amikor a karjaimban tartottam, csordultig megtelt a szívem szeretettel, és gyönyörködtem benne. 

A Zofóniás 3,17 szerint: „Veled van Istened, az Úr, ő erős, és megsegít. Boldogan örül neked, megújít szeretetével, ujjongva örül neked.”

Időnként nehéz megértenem, hogy hogyan gyönyörködhet bennem Isten. Oly sok keresztény tett igazán figyelemre méltó dolgokat az Ő országáért, miközben az én hozzájárásom olyan csekély. De ha arra gondolok, hogy mennyire tudtam gyönyörködni a gyermekeimben és az unokáimban, mielőtt bármit adhattak volna cserébe, rájövök, hogy Isten is így szeret engem.

Isten szeretett gyermeke vagy, és Ő gyönyörködik benned ─ ez a gondolat kísérje ma utad! 
Balla Márta fordítása 
He Enjoys Us!

Először publikálva: '11.12.02.