2016-02-04

Az eszméléstől az utolsó leheletig

„Az Úr az én pásztorom, nem szűkölködöm.” Zsoltárok 23,1 

Mielőtt megismertem az Urat, megtanultam kívülről a 23. zsoltárt a Vasárnapi iskolában. Ötven egy néhány évvel később, bármikor felidézem, olyan gondtalannak érzem magam, mint gyermekkoromban.

Mégis akkor vált ez a zsoltár a legfontosabbá az életemben, amikor édesanyám beteg volt. A kórházi ágya mellett ültem és imádkoztam, amíg ő aludt. Óvatosan, nehogy felébresszem, elkezdtem hangosan felmondani a 23. zsoltárt. A felénél édesanyám is bekapcsolódott, és együtt fejeztük be. A zsoltár a lelke részévé lett, noha nem volt teljesen éber.

Néhány héttel később édesanyám abban a kiváltságban részesült, hogy szemtől szemben találkozhatott az ő Pásztorával.

Ha még nem tudod a 23. zsoltárt kívülről, arra bátorítanálak, hogy memorizáld ezen a héten, mert leírhatatlan erejű vigasztalást nyújt.

Balla Márta fordítása
From Childhood to Our Last Breath

Először publikálva: '11.11.04.