2016-02-01

Rövidebb utak...

“A lerövidített út sokszor a leghosszabb út két pont között.”  
~ Anonymus 

Unalmasnak találod Isten több ezer parancsát átolvasni a 2 Mózesben? 

Biztos vagyok abban, hogy Istennek jó oka volt, hogy azokat a parancsokat adta, amiket adott. De néha nem mindig értem mindegyiket, és hálás vagyok, hogy ma már nem vagyunk ezekhez a parancsokhoz kötve. 

Amikor a 2 Mózest olvastam, elgondokodtam a lerövidített utakon. 
Ádámnak és Évának egy szabályt kellet betartania... csak egy
szabályt... hogy ne egyenek a tiltott fáról. De egy megbízhatatlan forrás (Sátán) mondta nekik, hogy van egy rövidebb út: azt mondta nekik, ha áthágják ezt az egyetlen szabályt, akkor olyanok lehetnek mint Isten (1 Mózes 3). 

Ezzel az lerövidített úttal, tönkre tették a lelküket és még kevésbe hasonlítottak Istenre, és ez magával vonta a történelem minden időszakára kiterjedő üdvösség tervet... ennek következménye, hogy Isten több ezer szabályt adott Izrael népének. 

Akár hányszor Isten parancsát semmibe vesszük, ezzel a rövidebb utat választjuk. 

Kerüljük a lerövidített utakat, és járjunk Isten útján, még akkor is, ha hosszabbnak tűnik. (Máté 7:13

Eredeti forrás: 
1-Minute Bible Love Notes - Shortcuts