2016-02-22

A dal, ami összehoz minket

Tizenöt évvel ezelőtt a férjemmel együtt Denver belvárosában egy régi vegyesboltból gyülekezetté alakított épület padlóján aludtunk. Azon a héten egy utcai evangelizáción vettünk részt, s közben megismerkedtünk a gyülekezet dicsőítés vezetőjével, Jude Del Hierroval – egy alázatos szívű férfival, aki a „More Love, More Power” című dicsőítő dal szerzője.

Múlt ősszel Budapest belvárosában egy régi mozi épületéből kialakított gyülekezetben istentiszteleten vettünk részt, ahol a dicsőítő csapat ugyanennek a dalnak a magyar változatát játszotta „Több erőt, több szeretetet” címmel. 

A Jelenések könyve 5, 9 szerint: „Véreddel vásároltad meg őket Istennek minden törzsből és nyelvből, minden nemzetből és népből.” 

Lenyűgözött, hogy mennyire hasonló, mégis sokszínű az Istentől kapott családom. Itt voltam én, amerikai nőként Észak-Karolinából, aki magyar testvéreimet hallgattam Budapesten, amint egy Coloradoban élő, spanyol ajkú testvérünk dalát éneklik.

Az én Istenem megváltotta a férfiakat, nőket, gyerekeket minden törzsből és nyelvből, minden nemzetből és népből és én egy vagyok közülük. Milyen csodálatos!
Balla Márta fordítása
Did I Tell You My Brother Is a Songwriter?

Először publikálva: '11.11.07.