2015-02-12

Hálásnak lenni!

Elég negatív kezdtem lenni... megengedtem, hogy a nehézségek beárnyékolják a mindennapjaimat...  szomorúan mentem el lefeküdni, és azzal a szomorúsággal ébredtem, amivel lefeküdtem.

Annyira vágytam a változásra! A Filippi 4:8-at olvastam, és kértem Istent, hogy tanítson abban, hogy hálás tudjak lenni a szívemben

Azzal, hogy az előbbiekben említett Igeverset elkezdtem gyakorlatba ültetni, elkezdtem meglátni és felismerni a jó dolgokat az életemben, amit egészen addig oly természetesnek vettem: 

“Köszönöm Istenem a meleg ágyat és a forró vizet, amely luxusnak számít sok helyen a világban.” 

“Köszönöm Istenem a természet szépségét.” 

“Köszönöm, hogy hallhatok, láthatok, szagolhatok, ízlelhetek és tapinthatok.” 

“Köszönöm, hogy meg tudtam venni valamit olcsón.” 

Lépésről - lépésre elkezdett megváltozni a szívem. Így a jó dolgokat könnyebb volt meglátni az életemben, és ez örömmel töltött el. A nehézségek megmaradtak, de én kezdtem megváltozni. 

Annak ellenére, ha most nem is érzed magad borulátónak, biztatlak arra, hogy kezdj el hálásnak lenni dolgokért a szívedben, és "veletek lesz a békesség Istene!" (Filippi 4:9)

Eredeti forrás: 
1-Minute Bible Love Notes - Practicing Gratefulness

További forrás a témával kapcsolatban: 9 módszer arra, hogy megtanuljunk hálásnak lenni