2013-12-08

Mit eredményeznek az imáink?

Reggeli után útra keltünk egy másik városba a Horvát tengerparton. Indulás előtt az imanaplómat írtam, és arra kértem az Urat, hogy jó bizonyság legyek róla a következő szállásunk tulajdonosai felé.

Megérkezésünkkor a házigazdák azzal leptek meg minket, hogy arra kértek, töltsük velük a másnap délutánt. Mindez egyértelmű válasz volt az imádságomra, és le is jegyeztem az imanaplómba.

Az imanaplómnak csak az egyik oldalára szoktam írni, a másik lapot üresen hagyom. Erre jegyzem le az eredményt, az Istentől kapott gondolatokat és az imáimra adott válaszait.

Máskülönben hajlamos vagyok elfelejteni azt, hogy Isten milyen gyakran mond igent az imáimra. És azt is gyakran elfelejtem, hogy milyen gyakran kapok nemleges választ az Úrtól, csak azért, hogy megóvjon engem valami ostobaságtól.

„Áldjad, lelkem az Urat, és ne feledd el, mennyi jót tett veled.” Zsoltárok 103,2


Te is fel szoktad jegyezni Isten válaszait?