2013-12-23

Hálás vagyok a szenvedésért

„Bármennyire is furcsán hangzik, a megszokott jólét nem előnyös egy faj számára. A kihívások nélküli életnek megvannak a negatív következményei szinte minden élőlény számára.”*

És ez az emberekre is igaz.

Az a tapasztalatom, hogy ha soha nem szenvedtem volna az életem során, akkor hamis istenképem lenne, elbizakodottabb és önzőbb lennék.


· gyengébb lennék érzelmileg és lelkileg.
· kevésbé érezném át mások problémáját.
· kevésbé lennék hálás az Úrnak.

Időnként így is elbizakodott vagyok és önző, érzelmileg és lelkileg instabil, nem érzem át mások problémáit és hálátlan vagyok Isten iránt. A szenvedésnek köszönhetően azonban fejlődtem, és a jövőben is fejlődni fogok.

Még mindig megszakad a szívem, amikor az életem egyes eseményeire visszagondolok, de őszintén mondhatom, hogy hálás vagyok Istennek azért a növekedésért, amit ezeknek a fájdalmas élményeknek köszönhetek.

„Pillanatnyilag ugyan semmiféle fenyítés nem látszik örvendetesnek, hanem keservesnek, később azonban az igazság békességes gyümölcsét hozza azoknak, akik megedződtek általa.” Zsid 12,11

Köszönöm Atyám, hogy a szenvedések által növekedek. (Zsid 12,1-12)


*Az idézet James Dobson Amikor nem értjük Istent című könyvéből származik.