2021-03-02

A beismerés jót tesz a léleknek


Az elmúlt néhány év volt életem legnehezebb időszaka, egészség, kapcsolatok és más nehézségek tekintetében. De adjuk hozzá még a gyenge immunrendszert és a Covid korlátozásokat mindehhez.

Az Úr segítségével elég jól kezeltem a dolgokat mindaddig, amíg néhány héttel ezelőtt egy új kihívás erősen meg nem rázott, minek következtében teljesen visszacsúsztam "óasszony módomba" (Efézus 4:22-24). Életem legsúlyosabb indulatkitörése volt ez, amit a férjemen töltöttem ki, akinek köze sem volt a problémához.

Nem dobáltam szó szerint semmit és nem erőszakoskodtam, de kiabáltam és a legcsúnyább szavakat és gondolatokat fejeztem ki. Nem túlzok.

Szerencsére a férjem (aki nagyon szeret engem) volt az egyetlen, aki tanúja volt ennek.

Bocsánatot kértem tőle.

Bocsánatot kértem Istentől.

Azzal küzdöttem, hogy megértsem, hogyan tudtam ilyen szerencsétlenül elbukni, miután több mint 45 éve ismerem az Urat.

Ezért emlékeztettem magam:

1. Cselekedhettem volna azt is, ami a helyes (Jak 4:17).

Nem számítanak a nehézségeim, hiszen Isten Szellemével vagyok betöltve. Ha kifogást keresek kitörésem miatt, hazugnak nevezem Istent (1Ján 1:9-10).

2. Soha nem szabad cserbenhagynom az éberségemet (1Korinthus 10:12).

3. Mivel a megbocsátás olyan ajándék, amelyet nem érdemelek meg, ezért az Úr iránti szeretetből motiválva vagyok, hogy helyesen cselekedjek (1János 1:9).

A beismerés jót tesz a léleknek.

🎔🎔🎔🎔🎔🎔

Hogyan bizonyítottam be, hogy komolyan gondolom?

1. Bűnömet őszintén, kifogások nélkül bevallottam (Zsoltár 66:18).

2. A témához kapcsolódó bibliai igékkel foglalkoztam (Zsidók 4:12; Kolossé 3:16).

3. Megkértem egy "elszámoltató partnert", hogy imádkozzon velem (Jakab 5:16).


-------------


Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment