2021-02-21

Bűnös, felesleges időpazarlás


Az aggodalom elpazarolja időnket és erőforrásainkat...

Egy reggel egy kihívásra ébredtem - egy nehéz szituációval kellett szembenéznem.

Az elkövetkező hat órát azzal töltöttem, hogy kitaláljam hogyan oldhatnám meg a problémámat.

Megírtam néhány e-mailt, amiket el sem küldtem, panaszkodtam a férjemnek és egy csomót bosszankodtam. Alapjában véve “egész nap éheztem, ezért legyengültem.

Ekkor rájöttem, hogy mire van szükségem, elővettem a Bibliámat és a naplómat, kimentem a teraszra és időt töltöttem az Úrral.

Teljesen megváltoztattam a nézőpontomat, mert a táplálékot az Igéből merítettem. Megtehettem volna ezt már órákkal korábban is, hogy az Úr Igéjéből táplálkozzak, nem pedig a félelemből és frusztrációból.

Egészségtelen ételeken csámcsogtam, miközben megtehettem volna azt, hogy életfenntartó szellemi táplálékot veszek magamhoz.

Nem csak kenyérrel él az ember, hanem minden igével, amely Isten szájából származik. ...megítéli a szív gondolatait és szándékait.Máté 4:4 és Zsidók 4:12

----------

Lásd még a Példabeszédek 8:34-et is.


-------------


Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment