2020-11-08

Börtön-öröm


Amikor meghallod, hogy egy keresztény valami inspirálót mond Istenben való örömével kapcsolatban, akkor lehet, hogy néha ezt gondolod: “Hát, ő sem érezne így, ha az én problámáim az övéi lennének.”

Feltételezem, hogy mindnyájan így érezzük magunkat időnként, de az is lehet, hogy annak az örömteli személynek súlyosabb problémái vannak, mint nekünk. Lehet, hogy az a titkuk, hogy visszautasítják azt, hogy a problémáik uralják őket, azzal, hogy Krisztusra fókuszálnak. 

Krisztusban mindig van okunk örülni!

Évekkel ezelőtt - hogy emlékeztessem magam erre az igazságra - fejből megtanultam a Filippi levelet. Ez az egyetlen teljes könyv, amelyet valaha is kívülről megtanultam, de nagyon örülök, hogy megtettem ezt.

Tudod, hogy Pál milyen körülmények közt volt, amikor a Filippi levelet írta?

Börtönben volt.

Bilincsekben volt (1:13).

Rágalmazott és zaklatott volt (1:15-17).

Ez a rövid könyv felfedi Pál örömét és minket is arra bátorít, hogy örüljünk (1:4; 1:18; 1:25; 2:2; 2:17-18; 2:29; 3:1: 4:1; 4:4).

Jelenleg életem egyik negnezebb problémás időszakát élemde nem vagyok börtönben, sem bilincsekben Krisztusért, sem nem rágalmaznak hamis tanítók. Ha Pál tudott örvendezni ezek a körülmények között, akkor én is tudok az enyéim között.

A Filippi levél egyik célja, hogy meggyőzzön bennünket arról, hogy a körülményeinktől függetlenül, bánatunkat örömmé alakíthatjuk a mi Urunkban.


-------------

Eredeti: Prison Joy

Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment