2019-10-27

Kilátás az erkélyről


“A boldogság nem a nehézségek hiánya, hanem a képesség, hogy túllátunk azokon.” (ismeretlen szerző) 

Olykor voltam depressziós és bátortalan, de megtanultam, hogy ezek a hozzáállások gyakran saját nézőpontommal vannak összeköttetésben. 

Ez jutott eszembe egyszer, amikor egy hatodik emeleti erkélyen voltam: 
  • Amikor lenéztem, láttam saját mezítlábamat a hideg betonpadlón. 
  • Mivel egy széken ültem, a látószögemet gátolta egy fémkorlát. 
  • De felnézve láthattam a napos kék eget! 

Amikor depressziós vagyok, akkor lefelé nézek és csak hideg, “mezítlábas” érzéseim vannak. Vagy olyan körülmények között ülök, ahonnan a reménytelenség korlátai gátolják látószögemet. 

Csak amikor elkezdtem felfelé nézni és keresni Istent, akkor nyertem olyan látószöget, amely erőt adott ahhoz, hogy olyannak lássam a dolgokat, amilyenek valójában. 

“Tekintetem a hegyekre emelem: Honnan jön segítségem? Segítségem az Úrtól jön, aki az eget és a földet alkotta.” Zsol 121:1-2 

El vagy bátortalanodva? Nézz fel!

Olvasd el a 123. Zsoltárt is. 

 -----------------

Eredeti: Balcony Views

Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment