2019-09-17

6 dolog amire a szenvedés megtanított



“Bármilyen furcsán is hangzik, a megszokott jólét nem előnyös.” James Dobson* 

Személyes tapasztalatom szerint a szenvedés: 

  1. Tisztább képet adott arról, hogy Kicsoda Isten 
  2. Segített, hogy kevésbé legyek önző 
  3. Segített, hogy kevésbé legyek önelégült 
  4. Megerősített lelkileg és érzelmileg 
  5. Érzékenyebbé tett mások problémái irányában 
  6. Hálásabbá tett 

Még mindig megtörténik, hogy önelégült, énközpontú, érzelmileg és lelkileg gyenge vagyok, nem vagyok érzékeny mások problémái irányában, vagy hálátlan vagyok. De a szenvedés által fejlődtem ilyen irányban és mái napig folyamatosan is ez történik. 

A szívem szakad meg azok a dolgok miatt amik történtek életem során, de valóban azt mondhatom, hogy hála Istennek, hogy ezen fájdalommal teli tapasztalatokon keresztül növekedés történt. 

“Pillanatnyilag ugyan semmiféle fenyítés nem látszik örvendetesnek, hanem keservesnek, később azonban az igazság békességes gyümölcsét hozza azoknak, akik megedződtek általa.” Zsid 12:11 

Köszönöm, Atyám, a növekedést a szenvedésen keresztül (Zsid 12:1-12). 

* Dr. Dobson könyvéből: Amikor Isten dolgainak nincs értelme (Eredeti: When God Doesn't Make Sense)
 -----------------

Eredeti: 6 Things Suffering Has Taught Me

Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment