2018-05-07

Hogyan örvendezhetünk a bajok közepette is?



Ha én választhattam volna ki életkörülményeimet életem kezdetén, biztos vagyok benne, hogy nem választottam volna egy nehézséget sem.  

Kétlem, hogy Jób, József vagy Dávid önszántukból választották átélt nehézségeiket.

Mi mind csak „jó” dolgokat terveznénk magunknak.

Természetesen, egyedül Isten tudja, hogy mi az, ami jó számunkra és minden nehézség, amit megenged az életünkben, a hitünk építésére szolgál (Jakab 1:16-17Róma 8:28).

Túlságosan szeret minket ahhoz, hogy mindent egyszerűvé tegyen számunkra. Azt szeretné, ha gyermekei felnőtt hittel rendelkeznének és nem elkényeztetett csecsemőként élnének (1 Péter 2:2Zsidók 5:13-14).

Örvendeznünk kellene, mikor próbákon megyünk át, (Jakab 1:2-4), nem azért, mert élvezzük a próbákat, hanem mert tisztában vagyunk vele, hogy segítenek állhatatosságot tanulni és érett hitre fognak juttatni.



Nehézségeken mész át? Keresd továbbra is Isten céljait és támaszkodj erejére, hogy keresztül visz a próbán.

És emlékezz erre:
Boldog és áldott, aki a kísértésben kitart, mert miután kiállta a próbát, megkapja az örök élet koszorúját, amelyet Isten azoknak ígért, akik szeretik őt.” Jakab 1:12

Ez nem semmi!



Eredeti: How can we be joyful in times of trouble?


Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlelvelünkre a blog jobb oldalán, és hetente megkapod friss egyperces ahítatainkat.  


Fordította: Bolbásné Gyaraki Viola

No comments:

Post a Comment