2014-02-03

Ő jobb Isten annál, mint ahogy először gondoltam

„Íme, én vagyok az Úr, az egész emberiség Istene: van-e valami, ami lehetetlen volna nekem?” Jeremiás 32,27

 

Régebben, amikor ezt az igeverset olvastam, azt gondoltam, hogy ez azt jelenti, hogy Isten minden ösvényemet kiegyenesíti.

 

Most, hogy már majdnem 40 éve járok Istennel, azt látom, hogy az életem ösvényei időnként meglehetősen göröngyösek voltak.

 

Most már tudom, hogy az én Istenem, az egész emberiség Istene, akinek semmi sem lehetetlen, jobbat tesz annál, mint hogy az utamból minden akadályt elgördítsen.

 

Ő megmutatja nekem, hogy ha Ő fogja a kezemet, akkor a legrögösebb utat is végig tudom járni.

 

És Ő teljesen biztosan, minden kétséget kizáróan egyenes ösvényt ígér nekünk a mennyben, ahol már soha nem engedi el a kezünket.

 


Ő az Úr, az egész emberiség Istene. Van-e valami, ami lehetetlen volna számára? Nincs ilyen.