2012-01-27

Szellemi sorvadás

Számos olyan keresztényben csalódtam, akik nagyon fegyelmezetten élték az életüket, ezért elkezdtem kevesebbet imádkozni, és kevesebbet tanulmányoztam az Igét is. Úgy érveltem, hogy mivel az imádság és az Ige olvasása az ő életükben nem hozott változást, talán számomra sem olyan fontosak ezek. 

Egyből ugyan látszólag semmi nem történt, ám hitem ereje fokozatosan meggyengült. Többet küszködtem, több mindent kérdőjeleztem meg, egyre jobban összezavarodtam, és egyre frusztráltabb lettem. Nem tudtam már olyan könnyen elhessegetni a Sátán kárhoztató megjegyzéseit, és kevésbé tudtam megragadni az Igazságot.

Egyik délután a szellemi nyomás olyan erővel nehezedett rám, amit azelőtt még sosem tapasztaltam. Valójában semmi sem indokolta teljes kétségbeesésemet. Ez rémülettel töltött el, úgyhogy elkezdtem újra rendszeresen időt tölteni Istennel.

„és ne igazodjatok e világhoz, hanem változzatok meg értelmetek megújulásával, hogy megítélhessétek: mi az Isten akarata…” Róma 12,2

Kezdetben a lelki életem gyenge volt és ingatag, de fokozatosan helyreállt. Ezáltal egy fontos leckét tanultam meg: életünk sohasem állóvíz, vagy előre haladunk vagy visszafelé. 

Balla Márta fordítása 
Spiritual Atrophy

Ha szívesen olvasod A szeretet üzenetét, kérlek, továbbítsd ezt az e-mailt barátaidnak, jó ismerőseidnek, hogy Ők is részesülhessenek a lélekfrissítő üzenetekből. Ha Te is úgy gondolod, javasold számukra a feliratkozás lehetőségét is: http://aszeretetuzenete.blogspot.com/p/feliratkozas-nyomon-kovetes-lajkolas.html