2019-12-17

Isten diákjának lenni



“Isten szent életre hívott el bennünket” (1Thessz. 4:7), és egyik módja annak, hogy ezt megtehessük az, hogy kérjük Istent, hogy tanítson bennünket az Ő rendelkezéseire. 

Mielőtt keresztény lettem volna, “megpróbáltam” olvasni a Bibliát, de csak felületesen értettem meg (1Kor 2:14-15). 

Amikor keresztény lettem, a Biblia élővé vált számomra (mert ő valóban élő - Zsid. 4:12). Minden pillanat kincs volt számomra, amelyet ellophattam sok napi teendőm közepette, amikor a gyerekeim még kicsik voltak, hogy olvassak pár drága sort Isten üzenetéből.* 

“Amikor azonban eljön ő, az igazság Lelke, elvezet titeket a teljes igazságra.János 16:13 

Életünk során fontos, hogy “figyeljünk Isten ajtajánál” (Péld. 8:33-34), megkérve Őt, hogy segítsen meglátni az Igéjében lévő csodálatos dolgokat (Zsol. 119:18

“Ha valakinek bölcsességre van szüksége, egyszerűen csak kérje Istentől, és meg fogja kapni! Hiszen Isten mindenkinek örömmel, nagylelkűen és szemrehányás nélkül ad.Jakab 1:5 

Csodálatos Tanítónk van, aki azt akarja, hogy ismerjük meg és engedelmeskedjünk az Ő utainak (Máté 28:19-20). Legyünk hát jó diákok! 

 ---------------------- 

* Az én “kicsikéim” már a 40-es éveikben járnak : ) 

-----------------

Eredeti: Being God's Student

Fordította: Márton Marika

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment