2019-12-29

#9. Boldogok vagytok, ha az emberek bántanak benneteket


Boldogok vagytok, ha énmiattam gyaláznak és üldöznek titeket, és mindenféle rosszat hazudnak rólatok. Örüljetek és ujjongjatok, mert jutalmatok bőséges a mennyekben, hiszen így üldözték a prófétákat is, akik előttetek éltek.Máté 5:11-12 

Imádkoznunk kellene azokért a keresztényekért, ahol erős üldöztetés van. Így melletük állhatunk, míg magunk csupán kisebb üldöztetésekkel kell, hogy szembenézzünk. 

Jézus figyelmeztetett bennünket, hogy az igazi hívők soha nem lesznek népszerűek a világ számára: 

“Ha e világból valók volnátok, a világ szeretné a magáét, de mivel nem e világból valók vagytok, hanem én választottalak ki titeket a világból, azért gyűlöl titeket a világ.János 15:19 

Nem számít mennyire gyűlölnek bennünket, örülhetünk, mert legalább egy kicsit “részesülhetünk Krisztus szenvedéseiben” (1Pét 4:12-12; Fil 3:10). 

És ez a kis szenvedés emlékeztessen bennünket azokra a testvéreinkre, akik komoly ültöztetést szenvednek (1Kor 12:26). 

⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪ 

 Az alábbiakat is Jézus mondta követőinek népszerűségéről:

2Tim 3:12: “De mindazokat, akik kegyesen akarnak élni Krisztus Jézusban, szintén üldözni fogják.” 

Máté 10:22: “és mindenki gyűlöl majd titeket az én nevemért, de aki mindvégig kitart, az üdvözül.” 

János 15:24: “...meggyűlöltek engem és az én Atyámat is.” 

Máté 24:9: “...gyűlöl titeket minden nép az én nevemért.” 

János 15:18: “Ha gyűlöl titeket a világ, tudjátok meg, hogy engem előbb gyűlölt, mint titeket.” 

János 16:2: “...eljön az óra, amikor mindaz, aki megöl titeket, azt hiszi, hogy Istennek tetsző szolgálatot végez.”

-----------------  


Fordította: Márton Marika 

Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre a blog jobb oldalán, és hetente kétszer megkapod friss egyperces áhítatainkat.

No comments:

Post a Comment