2018-01-29

Kemény, de fontos lecke


Ezen a héten elmentem rollerezni.

Egy egyszerű, lábbal hajtható, nem elektromos rollerem van, de túl gyorsan mentem lefelé a dombon és elestem vele.

A sürgősségi osztályon végeztem, néhány váll izom húzódással, bedagadt térdekkel és számos horzsolással, zúzódással.

Persze, hatvan-hat éves nagymama vagyok, jobban kéne vigyáznom. Ezt nem tagadom én sem.

De ez a tapasztalat néhány csodás igazságra emlékeztetett: 

1. Semelyikünk nem élné túl az élet megpróbáltatásait, ha angyalok nem sietnének segítségünkre. Istent dicsérem, hogy megóvott attól, hogy még rosszabb dolog történjen velem (Zsoltárok 91:11Zsidók 1:14).  

2. Amikor rossz dolog történik velünk, még akkor is, ha nem értjük az okát, tanulhatunk belőle valamit 
(Róma 8:28).
(1)

3. Nem kellene szükségtelenül kockáztatnunk. Viszont Isten királyságáért soha nem szabad félnünk kockázatot vállalni! Amikor Isten arra kér, hogy a világ szemében valami bolondságot csináljunk, akkor bátran vállaljuk be! Ő többet tud bennünk és általunk elvégezni, mint mi azt elképzeljük (Efézus 3:20)!

Itt az ideje mindannyiunk számára, hogy felpattanjunk Isten rollerjára és ellökjük magunkat a földtől. Helyeket készített el számunkra és feladatok várnak ránk (Efézus 2:10)!

------------------------------

(1) Róma 8:28 olyan csodálatos vers. Az egyperces áhítatok archívumában egész gyűjtemény van a Róma 8:28-ról szóló áhítatokból. Itt angolul: Romans 8:28 Devotions.


Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlelvelünkre a blog jobb oldalán, és hetente megkapod friss egyperces ahítatainkat.  

Eredeti: Learning a hard but important lesson

Fordította: Bolbásné Gyaraki Viola

No comments:

Post a Comment