2011-12-11

Segítség, kihullik a hajam!

„Előfordulhat, hogy teljesen kihullik a haja” – közölte a bőrgyógyász.


Ez még egy férfinak is rossz hír – el tudjátok képzelni, mit éreztem nőként!


Egy betegség miatt kezdett el ilyen gyorsan hullani a hajam, és ettől megrémültem. Utána olvastam az interneten, és azt találtam, hogy átlagosan 90000–140000 hajszálunk van (a szőkéknek van a legtöbb). Ebből napi 50–100 hajszál kihullása természetes, de nálam ez a szám már elérte a napi 500-at! (Igen, tényleg megszámoltam.)


Ez 6 hónapig így ment, amikor végre sikerült megállítani. Ez idő alatt a Lukács 12,7 különlegesen fontossá vált számomra.


„Ugye öt verebet adnak két fillérért: mégsem feledkezik meg közülük egyről sem az Isten. Nektek pedig még a hajatok szálai is mind meg vannak számlálva. Ne féljetek, ti sok verébnél értékesebbek vagytok!”


Ha életed körülményei kiszámíthatatlanná, ijesztővé vagy áttekinthetetlenné válnak, vesd a reménységedet abba az Istenbe, aki szeret és az utolsó hajszáladig ismer téged.
Losing My Hair
Balla Márta fordítása