Kedves Szeretet Üzenete Olvasó!Sajnálattal közöljük, hogy határozatlan időre, további üzenetek nem kerülnek fel az oldalra. Aki eddig fordította, egyeb elfoglaltságai miatt, nem tudja tovább folytatni, ezért szünetel egy időre a frissebb üzenetek feltöltése.Üdvözlettel: Gail Purath

2012-01-13

Legyőzni azt, amit saját erőnkből nem vagyunk képesek legyőzni

Amikor a keserűség teljesen elöntötte a lelkem, nap mint nap a következő listát idéztem magamnak:

1.Nem kutatok válasz után, amíg / ha csak Isten meg nem adja azt nekem.
2.Véglegesen feladom azt a vágyamat, hogy igazságot szolgáltassanak nekem itt a földön.
3.Feladom azt a vágyamat, hogy lássam, hogy az ellenem vétkező megváltozik, vagy megbánja, amit tett.
4.Amikor romboló gondolatok hatalmasodnak el rajtam, megáldom az ellenem vétkezőt imádságban és a cselekedeteimmel.
5.Nem hallgatok a Sátán hamis vádlásaira, és nem fogadom el azokat.
6.Ehelyett Istenre figyelek, hogy Ő mutasson rá a bűneimre, és kérve kérem Őt, hogy emlékeztessen engem a mind az életemben, mind az ebben a helyzetben lévő jóra.
7.A Szentlélek ereje által elengedem az összes keserűséget, mert saját magam erre nem vagyok képes.
8.Azért teszem meg mindezt, mert nagyon szeretem Krisztust, és az egész életemmel tartozom Neki.

Talán ez a lista segíteni fog, amikor téged vagy másokat a keserűség mardos.

A keserűség elemészti a lelket, Isten meggyógyítja!

Igehelyek a lista minden egyes pontjához:
1. 2. 3. – Filippi 2,5-8
4. – Róma 12,14; 17-21
5. – 1Péter 5,8-9
6. – Isten rámutat a bűnünkre: 1János 1,9; 2Timóteus 3,16-17;
az életünkben lévő jó: Filippi 4,8;
meglátni a jót a nehéz helyzetekben: Róma 8,28
7. – Efezus 3,20-21; Filippi 4,13
8. – János 10,10-11; 1Korinthus 6,20

Balla Márta fordítása
Overcoming What We Cannot Overcome On Our Own
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...