2018-02-19

Isten szeretete azt jelenti, mindig velünk van



Olyan sok csodálatos kifejeződése van Isten felénk irányuló szeretetének!

Például az állandó jelenléte:

Mert Isten szeretetétől semmi, de semmi nem tud minket elválasztani — ebben egészen biztos vagyok! Sem halál, sem élet, sem angyalok, sem az uralkodó szellemek, sem ami most van, vagy ami ezután következik, sem azok, akiknek hatalmuk van, semmi, ami a magasságban vagy a mélységben van, semmiféle teremtmény sem választhat el bennünket Isten irántunk való szeretetétől, amely Urunkban, Jézus Krisztusban mutatkozott meg.” Róma 8:39


Mikor a férjem elutazik, hiányzik a társasága, a bátorítása, a tanácsa, a segítsége és még a szerető kiigazítása is, amikor hibázom vagy össze vagyok zavarodva.

De mikor a férjem nincs mellettem, Isten akkor is mindig mellettem van! Ez fantasztikus!

Azt hiszem, azt is egyre jobban megértem, hogy Isten hogyan érezhet, amikor "túl elfoglalt" vagyok és figyelmen kívül hagyom Őt.

Tudjátok, a hét unokámtól messze élek, másik államban és nem láthatom őket olyan gyakran, mint szeretném.


Minden nap hiányzik a nevetésük és az ölelésük. Alig várom, hogy halljam a bolond vicceiket és megtudjam éppen mi bántja őket, és minek örülnek.

Azt gondolom, hogy Isten is hasonló módon van veled és velem!

Szeret beszélgetni velünk a nap során, bátorítani, kijavítani, megvigasztalni és tanítani minket.

Micsoda nagyszerű szeretettel szeret minket, ami mindig kar nyújtásnyira van, és Isten egész nap alig várja, hogy halljon felőlünk!


Ha tetszett ez az áhítat, iratkozz fel ingyenes hírlelvelünkre a blog jobb oldalán, és hetente megkapod friss egyperces ahítatainkat.  


Fordította: Bolbásné Gyaraki Viola

No comments:

Post a Comment